TAALjuweel heeft een zusje!

Tsjonge, wat een bijzonder mooie periode is dit toch. Ja, bizar, en soms vervelend vanwege allerlei restricties, maar er gebeurt zoveel moois!

Neem de herwaardering van ons zorg- en onderwijspersoneel. De denkshift bij werkgevers en werknemers over arbeidstijden en woon-werkverkeer. Het collectieve bewustzijn dat we een kwetsbare soort zijn, die bewust en verantwoord met elkaar en de planeet moet omgaan om te overleven… Ik vind het allemaal positief!Logo groot_vierkant

En dan heeft TAALjuweel in deze bijzondere tijd ook nog een zusje gekregen! Op 1 april 2020 zag Jewel body & mind het levenslicht! Een centrum voor de zelfbewuste vrouw, waar jij kunt werken aan een gezond lichaam en een veerkrachtige mind. Bij Jewel kun je terecht voor lessen yoga, Pilates, Barre-work en Sculpt&Fit. En daarnaast organiseert Jewel workshops en lezingen op het gebied van bewust en gezond leven. Last but not least kun je na de zomer bij Jewel ook terecht voor schrijfcafés en schrijfworkshops.

IMG_3051

Schrijfcafé bij STEK Venlo

Dit alles betekent dat de werkzaamheden op het gebied van taalles en bijles goed op tijd moeten worden gepland, omdat mijn agenda sneller vol zal zitten. Maar samen gaan we dat fixen.

De schrijfcafés bij STEK Venlo gaan gewoon door als gepland. De eerstvolgende is op vrijdag 19 juni, 11.00-13.00 uur.

 

 

Ik en heel trots op Jewel body & mind. Na veel overleg en denkwerk heb ik in januari de stappen gezet om dit mogelijk te maken en 2 maanden geleden ging de yogastudio open. Het past heel erg bij mij en bij mijn manier van leven. TAALjuweel sluit daar met haar visie volledig bij aan.

Tot snel!

Plaats een reactie